زندگی
زندگی

124-www.chatha.ir



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:58---1 تير 1394
سلام.وب سرگرم کننده ای دارین.طبق قوانین که گفتین تبلیغ نمیکنم.
روزخوش


فلفل
ساعت17:10---30 خرداد 1394
زندگی انگار تمام صبرش را بخشیده است به من !! هر چه من صبوری می کنم او با بی صبری تمام هول می زند برای ضربه بعد ...! کمی خستگی در کن ، لعنتی... خیالت راحت!!.. خستگی من به این زودی ها در نمی شود

فلفل
ساعت19:28---26 خرداد 1394
پسر همسایمون زنگ خونمون زده، رفتم دربازکردم میگم سلام بفرمایید، میگه سلام خونه اید؟ گفتم نه من
که میبینی آخرین مدل پیغامگیر هستم، بعد ازصدای بوق پیغام خودتان را بگذارید!


سارا
ساعت18:05---25 خرداد 1394
سلام العلیکم رمزو بده بیاد بالا اپم هستم کامنت فراموش نشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : yalda